22 mai 2011

REVIEW: Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (Harry Potter si Talismanele Mortii Partea 1) este continuarea seriei Harry Potter, fiind penultimul titlu din seria HP, partea 2 lansandu-se in Iunie, unde toata povestea se va termina, elucidandu-se toate misterele seriei, Vold de Mort ( Cap de Mort) murind in urma unei lupte cu Harry Potter, iar personajul principal al intregii serii invingand toate personajele rele care i-au stat in cale pana acum. Jocul a fost dezvoltat de EA Bright Light Studio si publicat de Electronic Arts, pe data de 16 Noiembrie 2010 in America de Nord, pe data de 18 Noiembrie in Australia si pe data de 19 Noiembrie in Europa, jocul fiind un TPS-Adventure ( Third Person Action Adventure), putand fi jucat doar Single Player, si fiind lansat pentru consolele Microsoft Windows (PC), Nintendo DS, PlayStation 3, XBOX360 si Wii.

Grafica jocului a fost una destul de buna, fata de jocul precedent, texturile fiind mult mai bine dezvoltate, si personajele fiind mai bine rendate, reusind sa creeze o impresie de realism, dar, in parte de gameplay, jocul m-a dezamagit foarte mult, miscarea caracterului, in opinia mea, parca fiind una robotizata, dar un avantaj mare al acestui joc, a fost ca, acesta este foarte bine optimizat, putandu-l sa-l joci pe un calculator din anul 2007, iar in opinia mea, acest avantaj radicand jocul, chiar daca, pe majoritatea site-urilor de review-uri, a luat o nota mica, in opinia mea, jocul fiind unul bunicel, dar, neputand sa se compare cu primele trei jocuri din seria HP.

Povestea jocului, nu prea a fost explicita in acest joc, putand sa fac aceasta afirmatie, deoarece, am citit cartea, si in carte sunt multe elemente care, se pare ca in joc nu sunt prezente, reusind sa numai intelegi nimic din acest joc, si din aceasta poveste pe care jocul doreste sa ti-o spuna, iar acest lucru, pot spune ca a contat foarte mult pentru mine, deoarece eu nu ma bazez pe grafica jocului, ci pe poveste si gameplay.

Efectele sonore ale acestui joc, mi s-au parut destul de acceptabile, vocile personajelor fiind ale actorilor care joaca in filme, desigur, ca si in celelalte serii de pana acum, dar, nu a putu sa imi creeze o impresie foarte buna, chiar daca acest joc a avut o grafica destul de frumoasa, dar, dupa cum spuneam, in mare parte, la jocuri nu conteaza doar grafica, ci si gameplay-ul si povestea pe care un joc o detine, ea fiind cea care te face sa joci in continuare jocul, nu grafica.

In opinia mea, jocul este de nota 6.5, lasand foarte mult de dorit, si povestea nefiind foarte bine explicita, iar in unele faze reusind sa te deruteze, mai ales daca nu ai citit cartea scrisa de J.K. Rowling, reusind sa iti creeze o alta impresie fata de cea care iti este creata citind cartea.

Urmatoarea parte a jocului va fi lansata in luna Iunie, si sper, ca macar ultimul titlu care va fi lansat pentru seria HP sa nu ma dezamageasca, si sa ma faca sa il joc.

Nota: 6.5/10

Scris de: Isar Catalin| 21.05.2011