Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 iulie 2012

Cerințe de sistem NFS Most Wanted

După ce Electronic Arts ne-a confirmat că următorul titlu din seria longevivă Need For Speed se va numi Most Wanted (exact același titlu ca al jocului din 2005) și ne-au prezentat un trailer, aceștia au lansat și cerințele de sistem pentru joc.

Din păcate, am cam omis să le postăm la timp, dar astăzi mi-am adus aminte de acestea și m-am hotărât să le postez. Cerințele de sistem nu sunt foarte mari, aș spune eu că sunt perfecte pentru un joc care se lansează în anul 2012.

Cerințe minime:
  • OS: Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit
  • CPU: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz sau Athlon X2 2.7 GHz)
  • RAM: 2GB
  • Hard Drive: 20GB spațiu
  • Video: (AMD) DirectX 10.1 compatibil cu 512MB RAM (ATi Radeon 3000, 4000, 5000 sau 6000, sau ATi Radeon 3870 sau mai mare
  • Video: (nVidia) DirectX 10.0 compatibil cu 512MB RAM (nVidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 sau 500
Cerințe recomandate:
  • OS: Windows 7 64-bit
  • CPU: Quad Core CPU
  • RAM: 4GB
  • Hard Drive: 20GB
  • Video: DirectX 11 compatibil cu 1024MB RAM (nVidia GeForce GTX 560 sau ATi Radeon 6950)



Sameera ChathurangaDespre noi

Încercăm să vă ținem la curent cu ultimele știri și informații despre jocuri și componente hardware, să realizăm materiale video precum Gameplay-uri și Traduceri cu ajutorul jocurilor și să creem articole precum comparații sau clasamente.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta ca si anonim, selectati pur si simplu de la "Comenteaza ca" optiunea "Anonim".