1 iunie 2011

REVIEW: Dragon Age

Dragon Age: Origins face parte din genul RPG (Role Playing Game) de la Bioware. A fost lansat pentru Microsoft Windows, Playstation 3 si Xbox 360 (America - 3 noiembrie 2009; Europa - 6 noiembrie 2009). Acest joc are un storyline foarte bogat si palpitant, caracterul principal avand de ales intre mai multe optiuni de a parcurge si termina povestea. Combatul se axeaza pe tactica, jucatorul fiind ajutat de personaje care il vor insoti in permanenta (companions). Jocul contine si foarte mult dialog, putand discuta cu oricine din echipa sau din afara ei. Deciziile luate in privinta personajelor respective pot influenta sau nu firul povestii.

Personajul va incepe povestea in Ferelden (pe timpul dragoniilor), una dintre tarile care alcatuiesc continentul Thedas. Aceasta tara se lupta cu niste creaturi numite “darkspawn”, venite din Deep Roads (un sistem de sub pamant creat de pitici) care ameninta omenirea. Razboaiele duse cu aceste creaturi au fost numite “Blight”, iar un ordin special a fost creat pentru a putea opri amenintarea aceasta, protagonistii numiti Grey Wardens. Caracterul tau va fi unul dintre ei, dupa ce va completa o misiune care difera in functie de rasa, clasa si situatia in care se afla personajul alsese. Scopul jocului este sa aduni o armata formata din toate rasele continentului si sa salvezi omenirea de darkspawn. In acest joc caracterele care te insotesc in aventuriile tale iti pot deveni prieteni, ajungand chiar la dragoste.

Clasele sunt: warrior, mage si rogue. Fiecare va avea specializariile sale, invatate de la cei din echipa sau cu ajutorul unor manuale specifice.  Poti juca ca elf, pitic sau om. Cum am mai spus, firul povestii va fi influentat de rasa sau clasa personajului. De exemplu, ca si elf mag, vei fi inchis intr-un turn unde sunt inchisi toti cei ce folosesc magia, iar tu va trebui sa gasesc o modalitate sa iesi. Ca si om razboinic, vei fi copil de nobil, fratele tau fiind plecat in razboi impreuna cu tatal tau, va trebui sa aperi castelul in lipsa lor. Dragon Age: Origins are de asemenea un expansion numit Dragon Age: Awakening si mai multe DLC-uri (Downloadable Content). Eu recomand jocul celor pasionati de RPG-uri.

Nota: 10/10

Scris de: Balta Rares| 31.05.2011