17 iunie 2011

REVIEW: Medal of Honor

Medal of Honor este recentul joc care a aparut si care face parte din seria Medal of Honor, fiind dezvoltat de Danger Close(EA Los Angeles – Single-Player) si de EA Digital Illusions CE in parte de Multi-Player, fiind publicat de Electronic Arts, folosind engine-ul Unreal Engine 3 in modul Single-Player, iar in modul Multi-Player folosind Frostbite Engine, fiind lansat pentru Microsoft Windows, PlayStation 3 si XBOX360 pe data de 12 Octombrie 2010, fiind un FPS(First Person Shooter), avand atat Single-Player cat si Multi-Player si fiind notat de ESRB cu M(Mature) iar de PEGI 18+.

Grafica jocului a fost una foarte buna, elementele vizuale fiind o gramada, modelarea armelor si rendarea acestora este foarte buna, texturile sunt bune, personajele sunt si ele bine create si rendate, semanand cu oameni din realitate, peisjaele din acest joc fiind unele extraordinare, mai ales cele de pe munte, unde este zapada, este un peisaj mirific, putand observa fiecare particica de zapada de pe munte, jocul fiind foarte bine dezvoltat din aceste puncte de vedere.

Povestea jocului este una cat de cat buna am spune noi, jocul plasandu-te in mai multe personaje, iar in prima misiune plasandu-te in pielea unui soldat care face parte din Navy SEAL, numit Neptune, fiind cu inca 4 membrii ai Navy SEAL, acestia fiind Mother, Voodoo, Preacher si Rabbit, ducandu-se dupa un afganistant numit Tariq, care are un lucru de care CIA are foarte mare nevoie, dar acestia fiind prinsi intr-o ambuscada de fortele Chechen, fiind nevoiti sa lupte cu acestia pana la capat, si sa recupereze lucrul de care CIA are nevoie. In joc vei mai fi pus in pielea multor personaje, cutreierand muntii frigurosi plini de zapada si luptandu-te pana la capatul misiunii cu inamicii, in desertul cu o caldura enorma si cu dune de nisip, luptandu-te pe toate anotimpurile si toate momentele zilei cu inamicii, fiind o lupta pe viata si pe moarte intre inamici si echipa ta.

Gameplay-ul jocului a fost foarte bun, miscarile jucatorilor au fost foarte bine realizate, fizica armelor a fost destul de buna si realistica, reusind sa copieze realitatea foarte mult acest joc, avand la dispozitie o gramada de arme, dar cea mai des intalnita fiind AK-47, pe care majoritatea inamicilor tai o au, iar tu in marea parte a misiunilor ai arme de precizie, fiind foarte bune, tintirea inamicilor fiind foarte buna, neavand bug-uri la aceast lucru, reusind sa devina un joc foarte bun, care-si merita numele in seria Medal of Honor.

Efectele sonore ale acestui joc au fost cat de cat acceptabile, sunetul armelor ni s-au parut lafel ca si in seriile precedente, neobservand o diferenta majora intre acesta. Acest joc este un adversart potent pentru Call of Duty: Black Ops, iar mai incolo o sa facem si o comparatie intre aceste 2 jocuri.

Cerintele de sistem ale acestui joc au fost foarte mici, fiind foarte bine optimizat, putand sa-l joci pe un PC decent din 2007-2008, neavand cerinte extraordinar de mari dupa cum au majoritatea jocurilor:

Cerinte Minime

Sistem de operare – Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7
Procesor – Intel Pentium 4 3.2GHz sau Intel Core 2 Duo 2.0GHz sau AMD Athlon 64 X2