17 iunie 2011

REVIEW: Just Cause

Just Cause este un joc dezvoltat de cei de la Avalanche Studios, fiind publicat de Eidos Interactive, facand parte din seria Just Cause, folosind engine-ul Avalanche Engine, fiind lansat pentru Microsoft Windows, PlayStation 2, XBOX si XBOX360 pe data de 22 Septembrie 2006, fiind un joc de genul Action, Third Person Shooter(TPS), fiind notat de ESRB cu M(Mature) si de PEGI cu 16+.

Grafica jocului este una destul de buna, fiind foarte mult dezvoltata in materie de peisaje, multi copaci, dealuri, munti, ape fiind prezente in acest joc, desigur, povestea luand parte pe o insula din Caraibe, punandu-ti la dispozitie un soi de peisaje foarte frumoase si bine realizate, rasaritul si apusul fiind niste lucruri pe care merita sa le vedeti in acest joc, personajele fiind si ele bine texturate, modelate si rendate, si masinile lafel, fiind foarte bine realizate, dar controlul acestora fiind un pic nerealistic.

Gameplay-ul jocului este unul destul de bun, doar ca masinile au avut controlul un pic nerealistic, dar miscarile faciale ale jucatorilor, movement-ul jucatorilor si toate elementele movement din joc fiind foarte bine realizate, putand sa te plimbi cu masini, barci, motociclete si avioane, fiind un joc foarte bun  din punctul de vedere al acestor lucruri, semanand in mare parte cu Grand Theft Auto, dar marea diferenta dintre cele 2 titluri este ca acest joc chiar are actiune intense, si peisaje mai frumoase, fata de Grand Theft Auto, dar, la controlul masinilor si modelarea si texturarea masinilor, Grand Theft Auto este mai avansat, dar desigur, fiecare joc avand plusurile si minusurile lor, dar in mare parte, aceste 2 titluri, fiind foarte frumoase cam din toate punctele de vedere.

Povestea acestui joc este destul de bine realizata, jocul punandu-te in piele personajului principal, pe numele sau real Rico Rodriguez, un agent care lucreaza pentru o agentie numita Agency, actiunea avand loc intr-o insula din Caraibe, numita San Esperito, unde tu ii vei ajuta pe sefii tai sa rezolve misiunile, sa ajuti oamenii neajutorati care sunt capturati, jocul punandu-ti la dispozitie o multime de misiuni.

Efectele sonore au fost si ele bine realizate si bine adaptate jocului, fiind efecte sonore mai simplute, dar care au reusit sa se integreze foarte bine in acest joc, creeand un aer tropical.

Cerintele de sistem ale acestui joc sunt chiar foarte mici, putandu-l sa-l joci si pe un calculator din anul 2005 fara probleme, fiind foarte bine optimizat.

Cerinte Minime