13 iunie 2011

REVIEW: Need For Speed Shift

Need For Speed: Shift este un joc dezvoltat de Slightly Mad Studios si publicat de Electronic Arts, facand parte din faimoasa serie Need For Speed, folosind engine-ul The Madness Engine, fiind lansat pentru Microsoft Windows(PC), PlayStation3, XBOX360, PlayStationPortable, iOS, iPad, Android si telefoane, fiind lansat pe data de 15 Septembrie 2009, avand ca tenta cursele legale pe circuite, iar cei de la Electronic Arts, vrand sa creeze un simulator, dar care, din punctul nostru de vedere, nu prea a excelat chiar foarte mult, dar avand in vedere ca Electronic Arts au vrut sa incerce si alt lucru, trecem cu vederea.

Grafica jocului este una foarte realistica, elemente noi au fost adaugate, realismul fiind foarte prezent in acest joc, blur-ul fiind adaugat si acesta, iar un element nou, este camera din interiorul masinii, putand conduce masina din interiorul acesteia, iar la viteze mari, masina incepand sa tremure, vizibilitatea devenind foarte redusa, iar cea mai mica greseala poate sa te scoata din cursa. Damage-ul a fost si el foarte realistic, fiind mult mai prezent fata de seriile precedente, iar inca un plus, a fost damage-ul componentelor masinii, cutia de viteza putand sa se strice, volanul lafel, motorul putand murii, iar tu putand fi scos din cursa.

Jocul nu are o poveste speciala cum a avut Most Wanted sau Carbon. In acest joc esti un pilot incepator, care intra in lumea curselor legale, si care trebuie sa depaseasca obstacolele care ii stau in cale, intre el si primul loc. Un nou lucru interesant, a fost caracterizarea pilotilor, acestia putand avea una din cele 2 caracterizari disponibile: agresiv, sau precaut. Nivelul caracterizarilor tale va creste dupa fiecare cursa terminata, iar caracterizarea o poti obtine in urma tehnicii pe care o aplici in cursa, devenind si mai realistic acest joc, reusind sa ne teleporteze in lumea curselor legale pe circuit.

Masinile din joc au fost si ele numeroase, acestea grupandu-se acum dupa TIRE(clasa), avand de la masini slabe, la bolizi cu sute de cai putere. Tuning-ul din acest joc, a cam lipsit, neputand sa mai iti tunezi masinile ca in Pro Street, acum avand 4 vinyl-uri prefabricate, sau putand sa-ti faci tuning-ul tau personal, dar dupa cum am mai spus, nefiind lafel ca cel din Pro Street.

In concluzie, noi ii acordam nota 7.5, deoarece controlul masinilor a fost foarte greu, din punct de vedere al tastaturii, povestea a lipsit complet din acest joc, cei de la Electronic Arts indepartandu-ne de seria adevarata Need For Speed.

Nota: 7.5/10

Scris de: Isar Catalin| 12.06.2011